onsdag 9 januari 2013

Utveckling

Mr C hade pratat om att han också skulle ner på stan och att vi kanske kunde mötas upp. Tyvärr hörde han inte av sig förrän efter att L begett sig av hemåt. Verkade som att de båda nog gärna träffat varandra.

Vi gick runt ett tag tillsammans på stan. Letade efter tröja till honom och testade underkläder åt mig.
Han hade inget att göra efter, jag hade inget att göra. Så vi bestämde att jag skulle hänga med honom hem och sova över. Jag var glad för just då var jag så evinnerligt trött på att vara hemma. Att det skulle bli så hade ingen av oss räknat med. När vi åkte upp till honom satt vi nära nära, han lutade sitt huvud mot min axel och höll min hand.
Och vilken kväll/natt/dag det har varit.

Jag hoppas att detta är på väg dit jag vill.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar