måndag 7 januari 2013

Förvirrad

Hörde av mig till mr C i lördags och frågade om vi skulle träffas på söndagen. Han svarade sent och sa att han inte visste, han skulle höra av sig på söndagen när han visste hur allt blev.
Så smsade han runt sju och frågade om jag ville följa med på bio, väldigt oväntat. Eftersom det gällde en film jag gärna ville se så tackade jag ja. Ett par timmar senare mötte jag upp honom och ett par av hans kompisar vid bion. Så snart ljuset släckts kysste han mig.
Efteråt gick vi hem till mr C och hans inneboende. Vi pratade mycket och han fixade ett par saker vid sin dator. Sedan begav vi oss till sovrummet. Hans inneboende hade stängt in sig på sitt rum. Efter ett tag kom mr C på att han ju inte ätit något sedan frukost (mer än popcornen till filmen), så han åt och rökte medan vi tittade på roliga youtube-klipp. Så gick vi in i sovrummet igen.
Fick mitt livs finaste utseende-komplimang av honom efteråt.

Kan inte låta bli att fundera på om han verkligen bara ser mig som en person att ligga med, när han bjuder med mig på bio, eller som en annan gång när han kysste mig hejdå mitt på öppen gata mitt i stan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar